9 Şubat 2015 Pazartesi

DAVET - J. K. BECK (Gölge Varlıklar Serisi 1)

" Bazen her şey gridir. Özellikle de bu dünyada. "
 Orjinal Adı : When Blood Calls
Yazar : J. K. Beck
Sayfa : 501
Yayın evi : Arunas Yayıncılık
Çeviri : Burcu Çelik
Tür : Fantastik, Aşk
Seri : 
1 - Davet
2 - Nefes
3- Tutsak
*****
" Vampirler, Şeytanlar, Kurt adamlar. Yalnızca efsane olduğunu, çocukları korkutmak için anlatılan hikâyelerde, korku filmlerinde geçtiğini, kabuslarda karşımıza çıktığını düşündüğünüz şeykerden bahsediyorum. Bunların hepsi gerçek. Dışarıdalar. Bazıları da Hollywood'un gösterdiği kadar şeytani. "
Sara, girdiği her davadan başarılı olarak çıkan bir savcıdır. İstediği tek şey adaletin yerini bulmasıdır.  Bu hali üst kademeden birilerinin dikkatini çeker ve Sara beklenmedik bir terfi alır. Artık çok farklı ve gizli bir birimde görev yapacaktır. Bu birim ona bilmediği ve hayalinde bile görmediği yaratıkların yaşadığı farklı bir dünyanın kapılarını aralar. 
Gördüklerine ve yeni konumuna alışamadan kendisini çok önemli bir davanın ortasında bulur. Üstelik sanık sandalyesindeki kişi, bir gece önce tanıştığı ve ona inanılmaz anlar yaşatan adamdır.
Luke, işlediği vahşi cinayetten sonra yakalanıp tutuklanmış bir vampirdir. Bu cinayet geçmişinde işlediği pek çok suçla birleşince idam edilmesine kaçınılmaz gözüyle bakılmaktadır. Sara, bir yandan adilce kararlar vermeye çalışırken, diğer yandan da Luke için hissettiği çekime karşı koymak zorundadır. 
Hesapta olmayan başka cinayetler işlenmeye başladığında ise ortalık iyice karışacaktır. 
Gölge varlıkların dünyasıyla tanışmaya hazır olun. Onlarında kanunları var ve cezaları bizimkinden daha ağır!. 
Yazarın anlatım tarzını ve kurgusunu çok sevdim. Kitap, son bölüme kadar karmaşık bir iplik topağı gibi.. Hangisi doğru uç bilemiyorsunuz ve tahmin etmeye, çözmeye çalışıyorsunuz. Ben böyle kitaplara bayılırım.. (:  Kapıldım, sürüklendim ve çok çabuk bitti :/ Neyse ki devamı var ve ben ilk fırsatta okuyacağım, ^^
Herkese Keyifli Günler (:

Puanım :






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder