22 Ekim 2014 Çarşamba

DIY - ŞİŞE KAPAKLARINDAN DUVAR SÜSÜ YAPIMI


Her işe burnunu sokan biri olarak, yeni bir DIY yazısıyla daha geldim :P 
 Yaz boyunca kullandığımız sütlerin ve pet şişelerin kapaklarını değerlendirmek adına annemle birlikte bir işe kalkıştık.
 'Geri dönüşüm' diyebilirsiniz ama maalesef oraya vermek bulunduğumuz yer itibariyle neredeyse imkansız olan bir konu. Evet bizde farklı bir yolla değerlendirdik ve onlardan süs amaçlı değişik şeyler çıkardık.
  Topladığımız kapaklara, çatlamasın diye sıcak bir şiş (yada elinizde ne varsa) ortasından delik açarak hazırlıyoruz.
Sonra herhangi istediğiniz iki renk ve uyumdaki ipler ile kapakları örüyoruz. Kısaca iğne ile sıkıca sarıyoruz. :p
Yeterli sayıda yaptıktan sonra arka yüzünden birbirine dikip sabitliyoruz.
Bu sırada istediğiniz şekilde yapabilirsiniz. Hiç denemedim ama fotoğraf çerçevesi falanda yapılabilir sanırım :P 
Sabitleyip şekil verdikten sonra üzerine pullar ve boncuklarla işleyerek daha kişisel ve farklı hale getirebilirsiniz.
Ben elimde ne kalmışsa onlardan buluşturup yaptım. Daha güzel renklerle daha hoş olacağına eminim ^^
Herkese Keyifli Günler..
Ve şimdiden kolay gelsin ^^

1 yorum:

  1. http://athenaninguncesi.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulu-premio-dardos-mimlendim-5.html dart ödülü verip kaçıyorum ^^

    YanıtlaSil