2 Aralık 2014 Salı

HAPPY NEW YEAR

  "Dünya da iki çeşit insan vardır. Kazananlar ve kaybedenler. 
Ve Dünya kaybedenlere kazanması için bir şans daha verir!.." 
 Yönetmen : Farah Khan
Tür : Aksiyon, Dram, Komedi, Romantik
Senaryo : Althena Kaushal, Farah Khan 
Yapım Yılı : 2014
Ülke : Hindistan
Süre : 184 dakika
Oyuncular : 

Shahrukh Khan

Deepika Padukone

Boman Irani


Abhishek Bachchan

Sonu Sood

Vivaan Shah

*****
Bugün, günlerden Happy New Year!!
Tabi ki Türkçe alt yazı çıkar çıkmaz atladım üzerine ve izledim. (Evet aslında bugün izlemedim ama neyse :P ) ^^  
Gerçekçi olmak gerekirse , film beklediğim gibi değildi. Evet değildi çünkü ben Trailer ve resimlerden filmin daha sert olacağını düşünmüştüm. 
Bkz. Sokak dövüşü Kralı :D
Filmin ilk dakikaları geride kaldıktan sonrası bende şok etkisi yaptı. Yanlış anlamayın, kötü anlamda değil. 
Gülmeyi, en azından bu kadar çok gülmeyi beklemiyordum. Film baştan sona komedi. Bazı yerlerde sahneyi kaçırmamak için durdurup güldüm resmen. :) 
Charlie, hırsızlıkla suçlanarak hapse giren babasının intikamını almak için bir işe kalkışır. Topladığı ekip, babasını çokça seven bomba uzmanı eski bir asker, henüz büyüyememiş bir ana kuzusu ve sanal ortam dışında hayatı olmayan bir de ergenden ibaret diyebiliriz. 
 Deepika ve Abhishek'in gruba dahil oluşu da ayrı komedi, tabi bunu izleyip görmenizi yeğlerim :D

Grubun amacına ulaşması için dünya dans yarışmasına katılması gerekmektedir. Charlie'nin melekleri de bu yüzden sıkı bir çalışma temposuna  girerler. (Başlı başına komedi olan kısımlardan biri tam da burası, dans ederken kördüğüm olabilecek kadar yetenekliler :D )
Hemen Şuracıkta da görebileceğiniz gibi (:
Beklenen gün gelip çattığında ekip yarışmaya hazırdır ama Hindistan bu gruba ne kadar hazır orası meçhul.. :P

 Süpriz pek çok ismin filmde olacağı söyleniyordu. Belki bir 'Cehennem Melekleri' kadar değildi ama kadro süperdi. Harika bir görsel şölen.. Anlaşılacağı üzere ben filmi çok sevdim. Farklı ve hoş bir Shahrukh filmi olmuş ^^
En çok güldüğüm kişilerden biri Sonu Sood, yani filmdeki adıyla Jag oldu :D
 Onun bölümleri yada sahneleri demeliyim sanırım, olağanüstü komik ve harikaydı :D
Ve ve ve Aynı asansöre doluşmuş bu kişiler..
En sevdiğim iki millet olan Hintliler ve Koreliler.. Onları, yan yana *_* Karşı karşıya! görmek süperdi :D Hele Charlie'nın korece konuşması.. Kısaca ba-yıl-dım.. (: 
Ve kralın saçındaki bu detay.. Buna da bayıldım. Bende yaptırmak istiyorum -_- 
Derken yazımı burada bitirmeye çalışıyorum >_<  
Spoiler olmasın dedim ama bir hayli de saçmaladım sanırım. Kendimi tutamayıp, Filmi saniyesi saniyesine anlatasım var :v

Bu sadece başlangıç.. Film, tabi ki devam ediyor dostum ;)

Just Trailer:

Ve Filmlerin Vazgeçilmezi, Şarkılar;
Manwa Laage - Arijit Singh, Shreya Ghoshal

2 - India Waale - KK, Vishal, Neeti, Shankar
3 - Satakli (Radhe Radhe) - Sukhwinder Singh
4 - Lovely - Kanika Kapoor, Fateh, Ravindra, Miraya
5 - Nonsense Ki Night - Mika Singh
6 - Dance Like a Chammiya - Sunidhi Chauhan
7 - Sharabi - Manj Musik
8 - Kamlee - Kanika Kapoor, Fateh, Ravindra, Miraya
9 - World Dance Medley - KK, Neeti, Vishal, Sukhwinder, SRK

İyi Seyirler ^^

4 yorum:

  1. İzlemekten sıkılıp yarıda kapattığım film... Farklı filmler mi izledik acaba? :) Bu film bir komedi değil, sadece komikti bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Ben farklı filmlerden çok, farklı zevkler olduğunu düşünüyorum aslında..

      Sil
  2. Süper bir aksiyon filmi değildi belki ama gerçekten komik bir filmdi. Bende Charlie'den sonra en çok Jag'ı beğendim çok güldüm kendisine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen aynı fikirdeyim :) çok eğlenceli ve güzel bir yapımdı ^^ jag <3 :D

      Sil