7 Mart 2015 Cumartesi

MEDCEZİR - EMİLY SNOW

Cooper yoğun bakışlarını bana çevirdi. " Şaka mı yapıyorsun, Wills? Hayatımda tanıştığım en zor insansın sen. "
Yanılıyordu. Ben zor biri değildim.
Sadece temkinliydim.

 Orjinal Adı : Tidal
Yazar : Emily Snow
Sayfa : 304
Yayın evi : Novella Yayınları
Çeviri : Gülfem Çırak
Tür : Günümüz Aşk
*****
Kitap, birçok oyuncunun, bizim haberlerini dört gözle  takip ettiklerimizin hayatlarının bir özeti gibiydi. Birçoğu bu tür bağımlılıklarla savaşıyor ve yansıyan yada yansımayan pek çok şey yaşıyor. 
Willow, çocuk yaşta oyunculuk yapmaya başlamış ve sayamadığı kadar çok filmde rol almış bir aktristir. Üç yıl öncesinde yaşadığı bir olay sayesinde ciddi bir çöküşe girmiş ve uyuşturucuya bulaşmıştır. Tedavi olmak için, altı ay rehabilitasyon merkezinde kaldıktan sonra hayatındaki kötü dönemleri geride bırakmaya karar vermiştir. Her ne kadar onun için sürpriz olsa da, Menajeri ve ailesinin onun için ayarladıkları rolü kabul eder. Film Hawaii'de geçmekte olan eski bir film, Medcezir'in uyarlanmış tekrar çekimidir. 
Willow tüm ekipten birkaç hafta önce Hawaii ye gitmek ve çekimler için sörf eğitimi almak zorundadır. Ayarlanan sörf hocası Cooper, oldukça ukala, kendini beğenmiş ve fazlasıyla yakışıklı biridir. Willow, yeni bir başlangıç yaparak mesleğini, sevdiği işi yapmaya ve kötü alışkanlıklarını geride bırakmaya çalışırken, ikili arasında karşı konulamaz bir çekim ortaya çıkar. İkisinin de kendine sakladıkları büyük sırları vardır..
" Kendime güvenim yok, " diye fısıldadım. İşaret parmağının ucunu yanağımda dolaştırdı.
Kulağımın arkasını okşayıp parmak uçlarını dövmemde gezdirdi. Burası ve karnımdaki yaranın oduğu yer hatıraların acısıyla yandı. "Bunu da düzeltebiliriz." 
"Ayrıca çok bencilim," dedim en sonunda.
"Tanrım, Wills, ben de öyleyim."
Harika bir kitaptı. Kendimi sonlara doğru frenleme çalışmalarıma rağmen o kadar kısa sürede bitti ki. :/  Kitabın verdiği tattan uzun süre faydalanmak istedim ama olmadı. Konusuyla, yazarın anlatımıyla ve hikayesiyle harika bir kitaptı ^^ 
Herkese Keyifli Günler (:
 Puanım:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder