10 Mart 2015 Salı

OTOHAYAT VI - Pickup Truck (Hafif Kamyonet 4x4) 2015 - 2016 Modeller Cenneti

Yine otomobillerle ilgili minik, minicik bir yazıya başlıyorum. (keşke aynı şeyi yorumlarımda da yapabilsem >_< ) 
İşin aslı, artık eskisi kadar otomobillerle ilgilenemiyorum. :/ Bilmiyorum belki aşırı tepki alıp milletin hayretle karşılamasından yoruldum, belki de bir şeyler zamanla azalıyor. 
Ama bu yazıyı yazmaya karar verdiğim her defada, beynimdeki o uykuda olan şeyler uyanıyor. Heyecanlı ve hevesli bir ruh haline bürünüyorum. 
Otomobiller hakkında yeni şeyler öğrenmek, Yeni modelleri keşfetmek beni her zaman, inanılmaz şekilde cezbetmiştir. Hatta okul yıllarında magazin programları yerine otomobil ve teknoloji programları İzleyip F1 takip ettiğim için -ki onu da birkaç yıldır pek takip edemiyorum- dışlanmış bile olabilirim. Bu durum büyüdükçe de değişmedi tabi. İnsanların araba alacakları zaman modeller hakkında soru sorabileceği, sohbet edebileceği biri haline gelmek harika bir şey.. ^_^
Bu tarz bir yazı yazarken hep arada kalıyorum. Acaba modelleri özellik/donanım şeklinde mi tanıtsam yoksa benim gözümden mi anlatsam. Görüldüğü üzere savaşı kendimce yazmak kazanıyor :P
Şu resim sonrası birde klasik pikap modelleri yazasım geldı *_*
Şuana kadar Jepp'lerden, SUV'lerden, markalardan ve tutkunu olduğum klasiklerden bahsettik. Pikaplar da bundan nasibini almazsa olur mu hiç?
 Yurdumun dört bir yani buram buram kar manzaralarıyla bezenmeye devam ederken, öte yandan açan çiçekler de baharın geldiğini ısrarla anlatıyor sanki. Bende kar, tepe, toprak, çamur derken 4x4 devi olarak gördüğüm pikapları bir gözden geçireyim dedim. 
Yeni modeller, yeni heyecanlar ve sahip olamadığım yeni aşklar.. :'(
Geniş bir kullanıcı yelpazesine ve kullanım ağına sahip olan bu tür, gerçekten can yakan modellere sahip.(Beni yaktığı kesin *_* ) Yeni çıkan modellere baktıkça gücün, kıvraklığın, dayanıklılığın ve karşı konulmaz cazibenin büyüsüne kapılıp gidiyorsunuz. İşte o tasarım harikası modellerden bazıları..
Chevrolet Colorado  

Chevrolet Silverado (Chevy = Aşk *_* )
Çif tekerlek *_*

Mitsubishi L200 Triton


Nissan Titan


Nissan Navara


Ram Laramie (Dodge'un-ki artık ismi Ram olarak geçiyor sanırım- bu modeli harika *_* )


Isuzu D-Max


Ford F-150 Raptor *_*



Ford Ranger


Tata Xenon


Toyota Tacoma



Toyota Tundra


Toyota Hilux


Wolkswagen Amarok


Hummer h3t Alpha


GMC Sierra ( *_* )


GMC Canyon


Honda Ridgeline 

Hyundai Santa Cruz Crossover Truck  (şimdiye kadarki modellerin en mini ve vahşisi sanırım *_* )

2015 - 2016 modelleriyle 4x4 lük güzeller geçidi oldu sanki bu ve ne kadar da azmış dimi? Bende aynını düşünmekten kendimi alamıyorum ^^
Herkese Keyifli Günler. (:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder