6 Ocak 2015 Salı

KİRALIK EŞ - CHRISTINE BELL

" Kendi hikâyenizden sıkıldığınızda,
romantik bir kitap okumak iyi gelir.."
Orjinal Adı : Wife For Hire
Yazar : Christine Bell
Sayfa : 347
Yayın evi : Nemesis Kitap
Çeviri : Pınar Polat
Tür : Günümüz Aşk
*****
Hani bazen zihnimiz dolu doludur. Kendimizi rahatlatacak bir şey arar, bir kitap okumak isteriz. 
Bu kitap benim için tam da o anıma denk geldi. 
Öncesinde okumaya çalıştığım kitapla kıyasladığımda, o akan bir musluk ise, bu kitap çağlayan bir ırmaktı sanırım. Hayır, bu diğer kitap kötüydü demek değil. Aksine ilk fırsatta okumayı planladığım bir kitap. Ama bazen ne kadar seversek sevelim, akıp ilerlemiyor sayfalar..  İnsan basitçe mutlu olabileceğini şeyler okumak istiyor. Tarihler ve unvanları aklında tutmaya çalışmadan yada doğaüstü varlıklara alışmadan.. 
İşte tam da o havadaydım ve Kiralık Eş gözüme çarptı. İçimdeki söz dinlemez okur baskın çıktı ve elimdekini usulca Kiralık Eş'ten açılan boşluğa bıraktım. 
Kitap çok akıcı, masalımsı bir havası var. Katılıyorum, hikaye tanıdık ama kalem farklı. :) Yazarın gerçekten akıcı bir anlatımı var. Çeviri de harika olunca, kitabi elime aldığım tek seferde yarısına gelmiş olmam kaçınılmazdı...  
Lindy, 7 köpek yavrusu, boşanmış bir ev arkadaşı ve sınırsız borcuyla, yüksek bir gelire ve iyi bir işe ihtiyaç duyan genç bir kadındır. Bir gün tesadüfen tıkladığı ilan dikkatini çeker . Kararsız kalsa da söz konusu olan paraya çok ihtiyacı vardır. Ve görüşmeyi kabul eder. 
Owen ise kız kardeşine yapılan haksızlık ve dolandırıcılığa dayanamayarak bir plan yapar ve planı gereği görüştüğü sayısız kadından sonra, son umut olarak Lindy in kapısındadır ama gördükleri onu korkutur. 7 köpeği olan kaçık bir kadın.. Çaresizce son şansını denemeye karar verir ve Lindy'i ikna eder. şimdi geriye o tatile karı koca gibi giderek intikam planını gerçekleştirmek, başarıyla tamamlamak vardır.
" Benim bir eşe ihtiyacım var ve bu işi size vermek istiyorum. Üç haftalığına benim karım olmaya ne dersiniz? "
  Okurken çok eğlendim. Rahatlatıcı, mutluluk verici, tatlı bir hikayeydi..
Keyifli günler... ^^  

 Puanım :


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder