6 Nisan 2014 Pazar

Gelinim Olur Musun? – Bride & Prejudice


Yapım: 2005 – ABD ,İngiltere ,Hindistan
Tür: Dram ,Komedi ,Müzikal ,Romantik
Süre: 111 dakika
Yönetmen: Gurinder Chadha
Oyuncular: Aishwarya Rai, Naveen Andrews, Alexis Bledel, Daniel Gillies, Ashanti
Senaryo: Jane Austen, Gurinder Chadha, Paul Mayeda Berges
Yapımcı: Gurinder Chadha, Deepak Nayar
***
Bu aralar sıkça karşılaştığım 'Aşk ve Gurur' kitabı, bende film izleme isteği uyandırdı. Biliyorum direkt kitabın filmini izleyebilirdim ama farklı bir kana ihtiyacım vardı. Bu yüzden ne yaptım? Tabi ki tutkunu olduğum Bollywood'a bir göz attım. Aslında film epey eski ve ben 3-5 kere izlemiş olabilirim. Yine de keyifliydi. Tabi ki sevgili  yengemde bana eşlik ettiği için orjinal dilinde izleyemedim ( dublaj sevmiyorum beeenn :/ )
Baş rollerini Aishwarya Rai(bu kadına aşığım *_*), Martin Hendersın, Daniel Gillies ve izleyenler hatırlar, Lost dizisinin Sayid'i Naveen Andrews in paylaştığı Holywood-Bollywood karışımı harika bir film oluyor kendileri.
Hindistan'ın küçük bir kasabasında yaşayan ve dört kız annesi olan Bakshi, kızlarını evlendirmek için türlü yollara başvurur. Kasabanın Amerika'da yaşayan zengin ve hatırı sayılır gençlerinden olan Balraj (Naveen) ülkesine tatil ve iş için geri döner. Beraberinde Amerikalı arkadaşı Darcy'i de getirir. Kızların annesi bu durumu fırsat bilerek içlerinden en azından bir tanesini Balraj'la evlendirmek ister.  Asi bir evlat olan Lalita ise aşk evliliği istemektedir. Katıldıkları bir düğün sırasında Darcy ve Lalita karşılaşır. 
Darcy , Lalita'nın güzelliğinden çok etkilenmiş olsa da, basit ve cahil bir kasaba kızı fikrini aklından çıkaramaz. 

Bu sırada Darcy'nin geçmişten gelen eski bir dostu, Lalita ile yakınlaşmaya başlar. Kıskançlık, kendilerine bile itiraf edemedikleri duygulara ve önlerine çıkan birçok engele karşı koyup aşkın çekimine mı kapılacaklar mı, yoksa statü farkı mı kazanacak. 
Evde film izleyerek geçirilmesi planlanan bir hafta sonu için harika bir tercih. 

Trailer;

Şimdiden iyi seyirler :)



2 yorum: