16 Haziran 2024 Pazar

UZUN BİR ARADAN SONRA!..

Herkese Merhaba!
Blogda yazıyor olmak; uzun zamandır konuşmuyor olsak da görüştüğümüzde darılmaca, gücenmece olmadan kaldığımız yerden devam edebildiğim bir arkadaşımla konuşmak gibi. 
Uzun zamandır yazmıyorum ve şuan nereden başlayacağımı bile bilmiyorum.
Düşününce şu birkaç yılda ne çok şey değişmiş hayatlarımızda, ne çok yol almışız. Büyümüşüz, hayata daha çok dahil olmuş veya soyutlamışız kendimizi. Pandemi, doğal afetler, savaşlar görmüş olsak da bir şekilde var olmuşuz... 
Bir önceki yazımın üzerinden yıllar geçmiş mesela. Blogları canlandırma projesi derken kendi fişimi çekmişim. (:
Son birkaç yıl hayatımın hızlı geçtiği, belki de unutmak istediğim bir dönemiydi. Beynim; koca boş bir kutu gibiydi... Ne okudum.. Ne yazdım.. Ne de dostlarımla zaman geçirebildim. 
2024 yılı için de büyük hedeflerim vardı. Bir kısmında sınıfta kaldım gibi hissediyor olsam da, en azından kendime zaman ayırma ve sevdiğim şeyleri yapmak için fırsat yaratma konusunda bir nebze yol aldığımı düşünüyorum. 
En azından fütursuzca kitap okudum ve şunu fark ettim ki koşullanma olmadan ilerlediğim an inanılmaz mutlu ve pratik bir insan olabiliyorum. Canım ne isterse onu okuyor ve izliyorum. 
Kim bilir belki bu başlangıç beni hayata döndürür ve kendim için tekrar yazmaya başlarım...
Sevgiyle kalın... ^^


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder