24 Ağustos 2015 Pazartesi

DÖNÜŞÜM - RACHEL VINCENT (Dönüşüm Serisi 5. Kitap)

Orjinal Adı : Shift
Yazar : Rachel Vincent
Sayfa : 413
Yayın evi : Pegasus Yayınları
Çeviri : Esra Doyuk
Tür : Fantastik, Macera
Seri : 
1 - Serseri
2 - Kaçak
3 - Gurur
4 - Tuzak
5 - Dönüşüm *
6 - Lider
*****
Kedilerimi özledikçe bu seriye sardığımı yada bu seriyi okudukça onları daha çok özlediğimi fark ediyorum. :/
 Dönüşüm serisi, özellikle Faythe hakkında pek çok arkadaşımla hemfikirim. Kızı zerre kadar sevmiyor ve çokça kıl oluyorum. -_-  Yinede okumaktan vazgeçemiyorum. Hikayenin özgünlüğü, farklılığı ve akıcılığı beni benden alıyor. Her kitapta bitmeyen bir heyecan dalgası sarıyor. Onca vampir, kurt adam ve fantastik hikayenin yanı sıra kediler bana farklı ve daha çekici geliyor. Gurur sürüsü ve onların içlerindeki kıdem savaşları gerçekten etkileyici. Faythe'nin çokça asi olması da arada insana çekici gelen bir şey. Ama hepsi o kadar -_- 
Kitabin başından sonuna kadar dayanılmaz derecede sinir harbi yaşadım. Dördüncü kitabin son yüz sayfasını hatırlayanlar beni anlayacaktır. >_<  Bazen kitaba dalıp Faythe'i tokatlamak, kendine getirmek, bazen de esas kız olmak dışında ne yaptı ki bu kadar seviliyor diye isyankar tiriplere girmek, bazen de dik duruşu ve başına buyruk halleriyle işte benim kızım diye alkış tutmak arasında gide gele, gide gele kafayı yedim. Zaten punto da küçük. -_-  Gözleri şaşı edercesine sayfaların içine gömülüp çıkamadım kitaptan. Bir bölüm daha okuyayım heyecan yatışsın, bölüm durgun bitsin bende huzurla uyuyayım dedim ama nerdee. Ya bir kitapta hiç mi tempo düşmez? 
Kitabı, yerme ile sevme arası gelgitlerim bittiğine göre konuya geçebilirim.(Biri 'nihayet!' mi dedi? O.o )

" Uğruna savaşılması gereken her şey zordur!"
 Sürü henüz yas tutarken, beklenmedik bir anda Kaci'nin dev bir Gökgürültüsü kuşu tarafından kaçırılmaya çalışılmasıyla işler iyice karışır. Kapıya dayanan savaş yetmezmiş gibi bir de bu kuşlar nereden çıkmıştır ki? Bu güne kadar gören ya da duyan olmadığı gibi haklarında bir şey bilen de yoktur. Tanımadıkları yeni bir düşmanla karşı karşıyadırlar. Gökgürültüsü kuşlarının orta güney gurur bölgesine saldırmasındaki amaç ne olabilir? Faythe sürüsünü kurtarmak için liderlik yolunda önemli kararlar verecektir.
Öte yandan Malone'un sinsi planları da tıkır tıkır işlemektedir. Liderliği Orta Güney Gurur bölgesinin elinden alabilmek için müttefikleri kendine çekmeye ve oy çoğunluğunu sağlamaya çalışmaktadır. Tabi bir de dişi kedileri kendi himayesine geçirerek ailesindeki erkek kedilerle evlendirmek istemektedir. Onun planlarına engel olabilmek gerçekten çok zor olacaktır. (Mendebur kedi ne olacak. -_- )
Bu arada Jace, Marc ve Faythe arasındaki gerilim ise tam gaz devam ediyordur. (Hatta bana daral geldi >_< ) Faythe bir seçim yapmak zorunda kalacaktır. (Bir arkadaşımın* dediği gibi. Kedi değil mi? Nankörlük kanında var. :D )
Cinnetlik bir kitaptı. Lideri okumak için hem çok hevesli, hemde çok kararsızım :D İşin aslı Kitap Tutkusu diretmeseydi Dönüşüm'ü bile henüz okumamış olabilirdim. :D 
Devamı için tekrar gaz verse hiç fena olmaz hani ^^
Herkese Keyifli Günler..

Puanım:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder