25 Temmuz 2015 Cumartesi

Ya Sen Yönetsen? #Mim


Şu sıralar oruçtu, ramazandı, işti derken bitik durumda bayrama ulaştım. Değil iki satır yazı yazmak bilgisayarı bile açamadım. E haliyle yazacak tonla yorum, yazı ve mim birikti. Bir yerden başlayayım diyerek kolaya kaçtım ve biricik Kitap Tutkusu beni yeni bir etkinliğe daha mimlemişken daha fazla bekletmeden yapayım dedim. 

1-Hangi kitabın yönetmeni olmak isterdin?


Larissa Ione - Mahşerin Dört Atlısı serisi üçüncü kitap Thanatos . Bu kitap harika bir film olabilir *_*


2-Oyuncuların kimler olurdu?

Henry Cavill 

Victoria Justice

Aslında okurken aklımda olan ve özdeşleştirdiğim bir isim yok. İsimleri öylesine yazdım diyebilirim. Değişebilir ^^


3-Bir kitap filme uyarlanıyorsa genelde mutlaka çıkarılan sahneler de olur. Senin filminde hangi sahneler eksik olurdu?


Hiçbiri, tek bir sahneyi bile çıkarmak istemezdim.  

4-Ya sen hayal gücü tavan yapmış bir yönetmensin. Baktın ki film böyle çok cansız, seneryoya da bazı eklemeler gerek. Nasıl sahneler eklerdin?

Hareketsiz bir filme girmek istemezdim ama bir şeye başlamışsam da, bu devirde hangi sahneler çok izleniyor hepimiz biliyoruz. :v


5-Napolyon Bonapart ne demiş? Para, para, para... Ee, senin para kaynağın kim?

Kendi yağında kavrulan biri olarak tabi ki kendim :D Ama güçlü sponsorlar da bulabilirdim tabi ^^ 

6-Sen de oynar mıydın? Oynarsan kimi oynardın?

Oynamazdım :D Çok ihtiyaç olursa da kötü karakterlerden birine hayat verebilirdim :D

7-Aksilik bu ya! Sorunlar çıktı ve sen kitapta geçen bazı yerleri gerçek hayatta çekim için kullanamıyorsun. O zaman filmi nerede çekmek isterdin?

Yapabildiğim en iyi seti kurmaya çalışırdım. Olmadı Warner Bros'a sızardım :D

8-Her yönetmenin çektiği filmde farkını ortaya koyduğu bir nokta vardır. Senin farkın ne olurdu? 

Hikayeye sadakat ve doğallık olurdu sanırım. Kaliteli bir yapım olacağı içinde piyasa da patladım gitti zaten :D

Her mim de olduğu gibi, bunda da kimseyi etiketlemiyorum. Sanırım benden başka herkes de yapmıştı zaten. (:
Herkese Keyifli Günler ^^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder