30 Nisan 2015 Perşembe

Yine Mim, Yine Ben Ama Bu Kez Müzik!! ^^ (vol. bilmem kaç :D )

Şu Mimler de olmasa bloga yazı yazmam kısmet olmayacak sanırım. Bu aralar işe girmemin etkisi olarak sanal ortam ve kitaplarımdan biraz uzak kaldım. :'( Kısaca; okuyamıyorum, yazamıyorum :'( 'Ağlasam sesimi duyar mısınız mısralarımda?.. ' 
Sonra bi baktım mimlenmişim. Yuppy! edasıyla (tabi ki hemen olamasa da ) yazayım dedim ve işte buradayım. Sevgili Atlantisli'nin Mekanı beni bu eğlenceli etkinliğe davet etmiş. Teşekkür ederek hemen sorulara geçeyim ^^

 1- Müzik denildiğinde aklınıza ilk gelen kelime nedir?
Kafa dağıtmak Yada benim için daha çok toparlamak (:


2) Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da dinlemeye ara verdiğiniz?
Çok çeşitli müzikler dinlediğim için hiç bıkmadım sanırım. Biri sıkmaya başlayınca başka bir türe yöneliyorum.


3) Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız, fan dediğimiz türden yani.
Olmaz mı. :D

4) Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Eğer kitabın tadını çıkarmak istersem kesin dinlerim. Ya da çok hevesle başladığım bir kitap ise fonda hareketli bir şarkım illaki vardır.

5- Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz ne?
Belirli bir türe bağlı kalamam. Ben Shakespeare okurken Eminem dinleyebilen bir tipim. :v  

6- Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
Yok. Kulağa güzel gelen Her şeyi dinleyebilirim ^^

7- Siz bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?
Hiçbiri olmak istemezdim. dinlemek hayran olmak güzel ama yerlerinde olma fikrini sevmedim. :/

8- İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Daha orjinal ve özgün olmasını isterdim sanırım.

9 - Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?
Onlarca şarkı sayabilirim :D 

10- TV'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.
Hiçbirini izlemiyorum. :P

Bende Biricikim Kitap Tutkusu'nu mimliyor ve cevaplarını merakla bekliyorum *_*
Herkese Keyifli Günler ^^



1 yorum:

  1. Shakespeare okurken Eminem dinlemek :D Çok eğlenceli olmuş ^^ Yaptığın için çok teşekkür ederim :3

    YanıtlaSil