5 Ağustos 2014 Salı

DHOOM 2


 Yönetmen : Sanjay Gadhvi
Tür : Aksiyon, Gerilim, Polisiye
Senaryo : Vijay Krishna Acharya
Yapım Yılı : 2006
Ülke : Hindistan
Süre :152 dakika
Oyuncular : 
Aishwarya Rai Bachchan ,
Hastayım ki sana ben *_*

  Hrithik Roshan ,
*_*

  Abhishek Bachchan ,

  Bipasha Basu ,


  Uday Chopra,
ve Adamım Ali ^^
****
Sınavlar + internetsiz geçen bir dönemim yüzünden hala DHOOM 3'ü izleyememiş biri olaraktan bari boş durmayayım 2'yi aradan çıkartayım dedim.Bu film bollywood tarihimde ayrıcalıklı bir yere sahip. Neden mi?  Hem Aishwarya hem de Hrithik başrölde.. Bu ikilinin filmlerine bayılıyorum. 
Evet, hatta hepsini izlemiş bile olabilirim :P
Aish bu filmde aynı zamanda kocasıylada birlikte röl almış. ( Abhishek'in yerinde olsam feci kıskanırdım. )
Neyse, fazla kaptırmadan konuya geçeyim. Dedektif Jix yeni bir soyguncunun peşindedir. Ama bu kez olay uluslararası boyuttadır. karşılarındaki kimlik değiştirme üzmanı usta bir hırsızdır. Çaldığı eşsiz ve kıymetli şeylerle, ismini dünyaya kazımaya niyetlidir.
Ta ki umulmadık bir anda karşısına çıkan Sunehri tüm planlarını değiştirinceye kadar. 
Ama ama bu sahnee *_* :'(

Dedektif Jix yine harikalar yaratıp üstün zekasını konuşturmaya devam ediyor.
Aaa unutmadan bir de Ali var tabi :D ya adam oyuncunun dibi yaa.. Hayal kurma hızına hastayım :))
Aksiyon ve sınırların ötesine taşan macera sizi içine çekecek. Aşkın ardına gizlenmiş planlarla şaşıracak ve finaline bağlanacaksınız... diyorum gerisi size kalmış. :))
Son olarak, Seriye DHOOM 1 değil de bu filmle başlamıştım. Kaç kez izledim veya izlerim bilmiyorum ama 'DHOOM 2' vazgeçilmezimmm ^^
İzleyin izlettirin efem :D

Trailer;


Evrimin ikinci aşaması Dhoom machale;



İyi Seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder