30 Aralık 2013 Pazartesi

LUCIAN - ISABEL ABEDI

  


 Nereden başlayacağımı bilmeden bir işe girişmek hiç tarzım değildir. Başlayabilmek için cesaretim koca bir '0'.. Ama buradayım. Nasıl mı? Kısaca; Etkili insanların tehditleri sayesinde diyebiliriz.. Bir çok kitap okuyan ama fikirlerini hep kendine saklayan bir cimriydim. Bu yazı itibariyle eli açık biri olup , bulduğumu yazacağım. Sanırım rahat battı. Gel gelelim esas konuya, LUCIAN!.. Kapak görseline aldanarak, meleklerle ilişkilendirip aldığım bir kitaptı.. Ve uzun bir süredir kitaplığımda bekliyordu.. Birlikte okumaya karar verdiğimiz %50 im Benherneysemo'nun teşvikleri sayesinde başladım ve iyi ki daha fazla ertelememişim. 

Başlarda çok tanıdık, klişelerle bezenmiş.. Hatta başka bir seriyi anımsatmış olsa da kendini okutan bir anlatım vardı. Aile yapısının alışılmışın dışında olmasına rağmen; okul sorunlarıyla, tembellikleriyle basit bir lise öğrencisi esas kızımız Rebecca ve karşısına esrarengiz bir şekilde çıkan LUCIAN.. Aslında çok kalabalık bir kitap diyemem. Tüm hikaye belirli birkaç karakter çevresinde döndü. Bu da yormayan bir etki bıraktı bende. Bazı kitaplar da isimleri ezberleyinceye kadar çoktan bitirmiş oluyorum. :p

Başlarda Bir kaç kez -Bu muydu yani? Desem de gittikçe beni içine çekti. Kitap ilk yarıyı geçtikten sonra kendini belli ediyor. Gerçekten farklı ve özgün bir konusu vardı. Ve etkileyici bir finali.. Beğendiğim ve seve seve tavsiye edebileceğim kitaplar arasına girdi diyebilirim. 

PUANIM: 5/4


5 yorum:

  1. Eline sağlık OBD ^^ Çok güzel ve kaliteli yazılar yazacağına seni tanıyan biri olarak eminim... Hoşgeldin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldummm ^_^ İnşaallah. :) ve daha çok bela olcam başınaa ^_^

      Sil
  2. Sevgili OBD, ne iyi ettin de geldin :)) Ben de ikizim gibi çok güzel yazılar yazacağından eminim ^^

    P.S: Biraz daha blogunu hayata geçirmeyi erteleseydin başına kötü şeyler gelebilirdi -_-

    ^^ <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kötü şeyleri hayal bile edemiyorumm ^_^ Ama neyseki geldim :)) Vaad ettiğin yorumları ıstiyorum :D

      Sil
    2. İyi ki geldin, hoşgeldin :))) O vaat ettiğim yorumlar bu güzelim yazının altına cıks olmaz :D İlerki yazılarına saklıyorum :D :p

      Sil